22:47

En jävla helvetes helg vill jag börja med att skriva.. 
Ibland är det verkligen förjävla jobbigt att bo i Göteborg och jobba på ett café som är öppet dygnet runt. ( speciellt under way out west )
Alltså VARFÖR kommer folk och köper mat klockan 07 på morgonen fulla? WHY!! varför är folk på samma buss som mig stinkandes av alkohol med en öl i handen klockan fucking 06:30 när JAG är påväg till jobbet? VAAAAARFÖR är folk så jävla äckliga och spyr på cafet? Som jag måste torka upp!!! Asså??? Igår och idag... Har varit på bättre humör. :-) inte nog me de så var bussarna inställda när ja sluts pga göteborgskalaset också, asså seriöst. Hatar när de är nått speciellt här.

När jag äntligen slutade idag så slocknade jag direkt typ sen tog jag mig en springtur. Nu ligger ja i sängen och ska sova ÄR LEDIG IMORGON<3 Hoppas er helg va awesome för min har suuuugit. Godnatt!










Kom ihåg mig?